tirsdag 18. oktober 2016

...


2 kommentarer:

  1. Hei Sunniva, går det bra med deg/dere? Lenge siden det har vært noe aktivitet her. Jeg håper virkelig du og dine har det bra! Nå er det godt over ett år siden dere lagde filmen Sushi & Nuclear og jeg er bekymmret for om noen av dere kan ha blitt syke av oppholdet deres der, i forbindelse med innsplinngen av filmen. Håper dere fremdeles har det bra! Jeg følger med ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anonym :)
      Ja, det går bra med meg (litt usikker på hvem "dere" er i denne sammenhengen her; men det går strengt tatt bra med alle som kunne nevnes som "dere" sammen med meg ;) ). Jeg er svært opptatt med doktorgradenom dagen, derfor er bloggen nærmest i en dvalesituasjon - dessverre...jeg lover å komme sterkere tilbake, fra og med januar 2017!
      Litt usikker på hva du mener med at jeg/vi skal ha blitt syke av å være i Japan...tenker du på grunn av Fukushima? Nei, vi er ikke blitt syke, og det er det heller inegn grunn til at vi skulle ha blitt :) All den tid strålenivået er lavere i Japan enn det det er her i Norge, så er det ingen grunn til at jeg, eller noen andre, skulle bli syk av dette. Men tusen takk for omtanken! Hyggelig at du følger med <3

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...