torsdag 28. mai 2015

Forsmak på Blindernlivet

Hjelp! Nesten helg igjen, allerede?!?
Mange syns at mai er en topp måned pga alle fridager og inneklemte dager og langhelger, men jeg må vel nesten innrømme at jeg har mine tvil...:/ Altså, det er jo veldig deilig med en lang helg på hytta, eller bare mange, late dager i parken - problemet er når det er så mye som skal gjøres, som nå. Jeg skulle gjerne ha hatt langhelgene (fordi 3 dager helg er awesome), men med 5 skikkelige arbeidsdager i mellom dem (fordi 3 eller 4 dager uker rett og slett er for lite) - så, ja, til en lengre mai måned, må vel nesten være konklusjonen <3

takk til Teknisk Avdeling som gjør det nydelig på Campus - feks foran Georg Sverdrups hus/Universitetsbiblioteket <3



Vel vel, nok om det, og over til tittelen på dette innlegget: På førstkommende mandag (samme dag som jeg holder frokostforedrag hos Realistforeningen) - altså den 1. juni - er alle de som har søkt på et program på MatNat-fakultetet (feks Fysikk/FAM) på UiO som 1.-valg invitert til å komme på besøk til fakultetet, for en forsmak på Blindernlivet. Hele opplegget går over tre timer (fra 12-15), og avsluttes med felles grilling, der det også kommer til å komme en del professorer og andre ansatte (jeg kommer :D) fra hvert institutt (MatNat består tross alt av mer enn bare fysikk :P). Planen med dette er at søkerne kan få et lite inntrykk av hvordan livet som student er, og kanskje aller mest at man kan lære hvor kort avstanden mellom studenter og ansatte faktisk er...
HER kan du lese mer, og melde deg på :D

Håper mange vil komme på dette, da (og frokosten på morgenen) - jeg gleder meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...