mandag 25. august 2014

ONS

One Night Stand?!?
...nei, vent...! Det er jo litt festlig at oljekonferansen i Stavanger denne uken kalles for ONS :P (Barnslig humor - I know, men jeg vet også at jeg ikke er den eneste som har tenkt den samme tanken.) Uansett: denne uken er det Stavanger og ONS2014 som står for tur. I morgen setter jeg nesen mot oljehovedstaden, der jeg skal holde foredrag for videregående elever på ONSYoung onsdag og torsdag formiddag *gledermeg*, og ikke bare det - jeg skal også holde foredrag på Girl Geek Dinner Stavanger på onsdag kveld *gledemegmer*.
Har fått det kuleste badget i posten - bare elsker at jeg har tittelen "Nuclear physicist and girly blogger", også festet jeg det på et Hello Kitty-kjede så det (om mulig) ble enda kulere ;)



Ganske sikker på at det blir to travle døgn - det er dog ganske deilig å ha mye å henge fingrene i - som det ikke er mulig å la være å gjøre akkurat nå - så slipper jeg å tenke så mye på andre ting enn å prestere som jeg vet jeg kan, og skal,  de neste dagene.
Litt stresset akakkurat nå fordi kofferten er ganske langt unna å være ferdig pakket,  men jeg får bare stå opp litt ekstra tidlig i morgen - så kanskje jeg drømmer om what to wear...:p Har slengt frem en god del kjoler,  og ikke mindre enn fire par sko (skal altså være borte i to døgn .*kremt*), så jeg satser på jeg skal finne noe jeg føler for å ha på meg når jeg skal i ilden. 
Så at hotellet har jacuzzi - som jeg et ganske sikker på jeg skal teste ut i morgen ettermiddag; når jeg skal slappe av,  og forberede meg til onsdagens forefrag, og jobber med diverse tekstet som jeg skriver på nå :D

Men nå er det sovetid - natta :)

2 kommentarer:

  1. Hei! så foredraget ditt på ONS på onsdag og ville bare si det var utrolig interessant og inspirerende!

    SvarSlett
  2. Hei! Sier meg enig med anonym over her. Var på foredraget ditt nå i dag, SÅ inspirerende! Var så godt å høre på deg - selv valgte jeg også å begynne på danselinjen på vgs, men sluttet og måtte gå et år om igjen. Det var et tungt valg, så det var så fint å høre på noen andre som har gjort det samme. Nå går jeg realfag og jeg stortrives :) igjen; takk for et veldig godt og inspirerende foredrag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...