tirsdag 3. juni 2014

Mandagen i bilder

I dag tar jeg rett og slett en Fotballfrue, og viser frem dagen min i går, time for time, bilde for bilde; sånn kan en typisk mandag (eller typisk dag, egentlig) gjerne se ut for meg :)

07: trett, og null sminke - ikke glad i morgener før jeg har kommet meg ut av sengen


08: jeg har blitt "meg" og er klar for en ny dag - sa jeg at jeg elsker været om dagen, og at jeg elsker å ha en litt sånn "sporty", avslappet stil?


09: på plass foran PCen på kontoret, med dagens første jobbekaffe (i rosa kopp ;) ) - jobber med et av ukens to foredrag


10: etter laaang samtale med Realfagsbibliotekets geolog har jeg plutselig lært mye mer om Fens-feltet (der Norge har mest thorium), pluss fått litt å lese på :)


11: leser og kommenterer delutredningen til Ludvigsen-utvalget


12: <3 lunsj <3 med de beste kollegaene


13: en tur nede i skranken på Realfagsbiblioteket; der vi for tiden har rumpetroll (9 stykker) - som er i ferd med å få ben <3 når de blir til frosker tror jeg at jeg må forsøke å kysse en for å se om det blir en prins...


14: jobber med søteste Karoline og Jessica - vi prøver å svare kunnskapsministeren (mer kaffe på gang :P )


15: ingen tvil om at vi er midt i eksamensperioden; det er fantastisk deilig vær, og det er helt nydelig på Fredrikkeplassen - allikevel er det så å si tomt


16: tiden er kommet for en tur ned til Fysikk, og diskusjon med veileder-Sunniva 


17: går litt tidlig hjem fra Blindern - må liksom det når været er som nå (altså, i morgen kan det jo plutselig være 15 grader og regn, og plutselig er resten av sommeren som det :/) - tuen går forbi Frognerparken <3


18: tid for en kaffe (Frapino) på Espresso House på Frogner Plass, og lesing/retting av Sushi og Kjernekraft-manus


19: "klar" og spent på første PT-time


20: sliiiiten

Etter at jeg kom hjem fra trening var jeg ganske så utkjørt og apatisk. Idiotisk nok så kom jeg meg ikke i seng før langt over midnatt (noen ganger lurer jeg veldig på hvor fornuften min er), men jeg orket ikke ta flere bilder etter at jeg var kommet meg hjem - hadde nok med å bare holde meg oppreist :P
Nå er det straks kvelden her i Rose-slottet, for i morgen skal jeg opp grytidlig - for å komme meg på ny PT-time på ELIXIA (kl 07:00 *hjelp*), før det blir en ikke altfor lang dag på kontoret, og henting av frøken A rett før kl 16. Har kjøpt hoppetau til henne - spent på om hun kommer til å like det :)


4 kommentarer:

  1. Jeg vil også ha rumpetroll på skranken i biblioteket mitt! U9

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er veldig stas <3 Dessverre døde tre av de som var blitt til frosker ila. pinsehelgen; pinnene de skulle sitte på hadde visst sunket :/ Heldigvis har vi noen flere rumpetroll, og antageligvis har vi lært fra denne triste episoden!

      Slett
  2. Gøy å følge deg en dag :-) Virker i hvert fall at det er utfordrende og variert

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre at du likte innlegget :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...