fredag 13. juni 2014

Instamoments

God fredags kveld fineste søteste rosa cupcakes <3
Jeg sitter og er barnevakt for syklotronen og plutoniumseksperimentet vi kjører i skrivende stund, og heldigvis ser det ut til at syklotronen og alle magnetene og alle duppedittene oppførere seg veldig pent og stabilt denne gangen *krysserfingrene*.

----------------------------------------------------

Det er jo strengt tatt ikke så lenge siden forrige gang jeg delte noen Instamoments med dere - men, hey, why not also today? Hvis du vil følge meg på Instagram så heter jeg, ikke så overraskende, @sunnivarose ;)
Aller først må jeg nesten ta med tre instamoments fra gårsdagens herlige sommerfest med de mest fantastiske kollegene på Realfagsbiblioteket, da :) Det var fullt opplegg fra morgen til kveld, og vi var jo så fantatsisk heldige med været, og vi satt ute på en brygge og sang til sent på kveld - har jeg sagt at jeg ELSKER å synge? Vel, for det gjør jeg i alle fall ;)


kaffe utenfor Astrup Fernley-museet på Tjuvholmen, før overfarten til Hovedøya // "Hovedøen" - har aldri bitt meg så merke i teksten, men i går oppdaget jeg hvor trist og bitter den egentlig er :/ // kollega Live og jeg har fylt 30 dette semesteret, og vi fikk derfor begge en søt, liten Champagne (rosa, selvsagt <3 )



man finner mye fint på hytta; selfies anno tidlig 90-tall, av mamma og lillesøster Carina // foredrag på PhDDay om det positive og det negative med å være litt synlig // deilig sommer-outfit; veldig fornøyd med denne enkle kjolen fra H&M, som jeg rasket med meg på vei gjennom voksenavdelingen da jeg skulle handle til Alexandra
kudos til H&M som har laget kule, tøffe og søte T-skjorter til jenter <3 SUPERGIRL <3 // oransje foredragssko i Drammen // veileder-selfie
voice hos Bulldozerfilm-selfie // <3 // sommer, sol, gule solbriller og kaffe

-----------------------------------------------------------
Innover fjorden en snekke gled,
akk, hvor timene flyr.
Bakenom åsen gikk solen ned
da vi kom til Dyna fyr.
Været er så vakkert sa Johan,
skal vi gå i land?
Så gikk vi en deilig sommernatt
i land på Hovedøen.
Vi fant oss en vakker knatt og
satt og så utover sjøen,
småfugler sang i busk og kratt
så jeg ble nesten matt.
Det hender så mangt på Hovedøen
en midtsommernatt.

Timevis satt vi der hånd i hånd
og han sa så mye pent,
om at vi knyttet et elskovsbånd
slik var det iall fall ment.
Og jeg var så ung og dum enda
trodde alt han sa.
Det var slik en deilig sommernatt
på gamle Hovedøen,
og Gud vet hvor lenge slik vi
satt og så utover sjøen.
Småfugler sang i busk og kratt
så jeg ble rent betatt.

Det hender så mangt på Hovedøen
en midtsommernatt.
Kjærlighets lykke kan gå i knas
elskovsild bli til is.
Tenk at vår herlige lystseilas
endte med totalt forlis.
Derfor ber og råder jeg enhver
pike fra fjern og nær.
Gå aldri en deilig sommernatt
i land på Hovedøen.
Sitt aldri forelsket og betatt
og se utover sjøen.
Sky alt som heter busk og kratt
og husk for allting at
det hender så mangt på Hovedøen
en midtsommernatt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...