tirsdag 24. desember 2013

Inspired

God jul, fineste...

Har en veldig merkelig følelse rundt dette med jul i år, og merker at det jeg aller helst fokuserer på er det at 2013 er over hvert øyeblikk, og at jeg ser frem til 2014 - antar det har en god del å gjøre med det at dette er første gang jeg ikke skal være sammen med Alexandra i julen...ja, faktisk skal jeg ikke se henne før det er blitt 2014.
Syns ikke egentlig det har virket så ille, men i går ettermiddag/kveld slo det meg litt som en knyttneve i magen - og det ble faktisk noen tårer.

2013 har jo virkelig vært en berg og dalbane av et år som startet med at jeg flyttet fra Tøyen i februar. "Karriere"-messig tror jeg at jeg kan oppsummere 2013 som et ganske vellykket år, mens på det emosjonelle planet har jeg nok vært mer mislykket - og det er vel denne vekslingen mellom å gjøre det veldig bra i ett felt, og ikke spesielt godt i et annet som gjør at jeg ser tilbake på dette året som, vel, en berg og dalbane. Vet at 2014 kommer til å bli veldig spennende - det er masse bra ting som skjer (som noen sa; du er ung og flott, og det er sååå masse bra som ligger foran deg - riktignok som en slags trøst, fra noen jeg ikke ville ha trøst fra, men nok om det), og jeg skal gjøre det jeg kan for å lykkes både når det gjelder jobb og privatliv <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...