mandag 25. november 2013

Nerding...

God mandag <3
Da har jeg plutselig vært i San Francisco, og Berkeley, og kommet tilbake til Oslo igjen (borte bra, hjemme best), og her er det fullt kjør med Communicating Scientific Research på Simula hele uken...hadde helt glemt hvor intenst det var, men det ble jeg raskt minnet på da jeg kom inn til forelesningen denne morgenen - 9-18 hele uken, med "lekser" og det hele :P Det som er veldig bra med det er jo at når denne uken er over så er jeg faktisk et godt skritt nærmere graden.

Berkeley var også ganske intenst, og spennende, og kos, og litt hyggelig fysikk-nerding ble det også tid til; på fredag etteermiddag, da det "offisielle" programmet var over var vi med på Very Important Physics meeting (VIP), med innkallelse med agenda og det hele ;)

When: Friday, November 22, 2013 4:00 PM-6:00 PM. (UTC-08:00) Pacific Time (US & Canada)
Where: Jupiter (Berkeley)

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Join the Norwegian invasion!

Friday physics discussions

Topics to include:
* two-phase flow dynamics in a nucleating medium
* yeast-induced carbon dioxide production in hydrocarbon transmutation
* safety hour: tritium decontamination



Fordi Darren (med blått hår) var supergrei og tilbød seg å komme og hente meg på hotellet lørdag morgen (og plassere bagasjen i bilen hans), og henge sammen med meg hele lørdag som guide/sjåfør, og så kjøre meg til flyplassen på ettermiddagen, fikk jeg heldigvis muligheten til å så vidt oppleve San Francisco og :D En by jeg absolutt MÅ tilbake til; og da blir det komplett med fergetur ut til Alcatraz, og kjøring av Cable Car, og det hele...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...