mandag 30. september 2013

Sunniva stenger ned syklotronen (videoblogg)

God mandag fineste <3<3<3
Jeg har vært superflink (?) og startet uken med en treningsøkt (må nesten prøve å være litt flink de dagene jeg ikke har Alexandra; for det er så å si umulig å få til trening på hverdagene når hun er hos meg, og i morgen begynner min uke med henne), og det føles utrolig bra :D Nå er det skriving som står på planen første halvdel av dagen, før det bærer opp på Blindern for dataanalyse - som jeg regner med jeg kommer til å holde på med til i kveld...

<3 <3 <3

Forrige uke kjørte vi eksperiment, og jeg fikk den heldige oppgaven å ta det siste kveldsskiftet, og å skru av syklotronen - og det filmet jeg :P Som dere kanskje skjønner av filmen så er jeg litt sliten når jeg skal gjøre dette - og jeg ser virkelig ikke ut (men det passer jo bare fint inn i mitt "presse seg litt utenfor komfortsonen"/ "vise virkeligheten"...), men når jeg er på kveldsvakt; sent på kvelden, alene, er faktisk ikke utseendet mitt det jeg tenker mest på (dog tenker jeg litt på det når jeg ser film av meg selv i ettertid :P).




Huff, det som er litt pinlig er at jeg tror at det skjer noe så alarmen går - men det er jo jeg som gjør at beamen går vekk fra der den skal være, ved å skru ned strømmen...haha. Det er lov å være litt fjern når det er såpass sent på kvelden og man har vært på jobb i veldig veldig mange timer, ikke sant?






En annen ting jeg kanskje ikke er aller best på er videoredigering :D Men, nå er ikke poenget med disse videoene å vise hvor syyykt god jeg er på å filme og å redigere videoer (og helt ærlig så tror jeg at jeg skulle fått til bitte litt bedre hvis jeg jeg hadde prøvd - men det tar så mye tid, atda hadde jeg sikkert bare droppet hele filmingen), men å vise litt knappeskruing på den superfine kontrollpulten - og en liten del av "forskerlivet" ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...