tirsdag 3. september 2013

Deilige tirsdag

God formiddag alle fine! Bare en rask tur innom for ønske dere en deilig, solfylt tirsdag :) Selv har jeg satt meg ned på Laundromat på Bislett, er i gang med dagens andre, doble latte, og leser og skriver om Thomsons oppdagelser og eksperimenter (1. han oppdaget elektronet, 2. han laget den første modellen for atomet som besto i at atomet faktisk hadde en slags indre struktur, og ikke var "udelelig"). Ja, dette har å gjøre med bokprosjektet, som jeg skal fortelle litt mer om i svarene på spørsmålsrunden; noe jeg egentlig hadde tenkt å komme med i dag, men det ser dessverre litt dårlig ut :/ Bedre sent enn aldri osv...


Ellers skulle jeg virkelig veldig gjerne ha dratt på foredrag med Ola Borten Moe i dag, men det ser dessverre ut til at tiden ikke strekker til...litt vanskeligere å finne tid til "sånne ting" når jeg har Alexandra-uke, siden da må jeg faktisk dra fra Blindern litt over fire, og kan ikke bare sitte og jobbe utover ettermiddagen og kvelden.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...