tirsdag 6. august 2013

Siden sist @sunnivarose (MED radioblogg!)

Hei fine <3

Bortsett fra innlegget om abort og akademia i går, så var jo det siste innlegget mitt her fra før jeg dro på ferie på hytta, da jeg fortalte at jeg akkurat hadde vært og spilt inn Sommer i P2 - og selv om dette burde ha kommet type dagen etter at det var på luften, så er det jo dette med bedre sent enn aldri osv, så:

Tusen tusen takk til alle de utrolig hyggelige kommentarene jeg har fått rundt omkring på "Sommer i P2"; her på bloggen, sms, mail og Facebook  - det varmer veldig! 

For de som vil høre det så ligger det her fram til 15. januar 2014, eller så kan vel podkasten høres hele tiden (?).
Har forsøkt å dele spillelisten på Spotify og, så man kan høre musikken som hører til podkasten (siden podkasten er uten musikk) - men litt usikker på om jeg har gjort det riktig (teknologi og data og sånn er ikke så lett, vet dere :P ):


Tok jo som sagt helt fri fra blogging og maillesing og det meste da jeg dro på hytta, men på Instagram delte jeg mange øyeblikk, så her er noen instamoments fra de siste ukenes sommerferie :)

 rosa peoner-wallstickers fra Paris <3 // elsker denne kjolen som jeg kjøpte i en av de små, rare asiatiske butikkene som ligger rundt Les Halles - glad jeg kjøpte den i både sort og hvit ;) // mine første tåspissko har fått hedersplass over/ved siden av peisen // HM Home, je t'aime

 skikkelig "dårlig hår-dag" og sååå oppgitt; ble ikke bra før jeg skiftet fra kjole til chinos, singlet og stor ørepynt, og laget en helt annen frisyre :P // pene sommerfuglen // sommerfrisyre som skal gjøre at jeg slipper å tenke på håret i to uker // stor sekk, stor tiger, liten-stor jente

 Alexandra og kusine Andrea i forgrunnen, Skjærhalden i bakgrunnen - nesten fremme på hytta til mormor // hytta ligger i vannkanten, og været er godkjent // ganske stor buorm som lillesøster Carina bare måtte løfte opp (ja, den er levende) // det er viktig å ha freshe outfits og å trene litt selv om det er ferie (aka: det er jammen deilig å kunne gi ganske F i to uker)

lillesøster løfter slanger, mens jeg snakker med snegler - han heter Erling // pause i steinbæring - min favoritt-"gjøre noe som faktisk er litt fornuftig men man kan ta det helt i sitt egent tempo og så små eller store steiner man vil også får man beveget seg også kan man tenke litt på stein og ikke så mye annet"-ting å gjøre om sommeren :) // Fridtjof kom også på besøk; gøy å se på hvordan han stelte "føttene" sine :D // jeg låner Alexandras Hello Kitty-tiara - er jeg ikke fin? :V

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...