mandag 19. august 2013

Ny uke, nye muligheter, og Grys disputas

Hei hjertene mine <3

Er bare en rask tur innom for ønske alle en deilig start på en super og produktiv, ny uke!
Her på Blindern står jeg i skrivende stund midt oppi fineste kollega Grys doktorgradsdisputas; det vil si at prøveforelesningen hennes er over (hun hadde fått den kule tittelen "Evidence for dark matter" å jobbe med, og hun gjorde en fantastisk jobb), og nå gjenstår selve forsvaringen av avhandlingen (som skjer klokken 13:15).

Bare sååå utrolig glad for at hun har fått Postdoc-midler slik at hun kommer til å fortsette å være kollegaen min resten av den tiden jeg er ansatt her på huset!


Gry klar for forelesningen sin - gjett hvem som ordnet håret hennes ;)
Etterpå blir det henting av Alexandra i barnehagen, buss ut til mamma og pappa i Skedsmo hvor jeg "dumper" henne (vi skal sove der begge to), så tilbake til Oslo, og feiring av rykende ferske Dr. Gry på Yayas. Tror det kan bli en superkoselig kveld - selv om Gry selv sikkert kommer til å være ganske død :P

Vi snakkes <3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...