tirsdag 2. juli 2013

TEDxOslo (videoblogg) :D



Endelig kan jeg fortelle noe jeg syns er ganske kult: jeg skal holde foredrag på TEDxOslo den 31. oktober i år! Temaet er Paradox of Plenty, og da ville de altså ha med meg ("lille", rare meg er det jeg egentlig tenker om det :P )...det er naturlig nok ikke akkurat heeeelt klart eksakt hva jeg skal snakke om ennå, men her er en liten videosnutt hvor jeg snakker litt om "mine greier" - det er selvsagt ikke helt usannsynlig at jeg kommer til å touche innom kjernekraft ;)

Litt om TEDx:
TEDx is a program of local, self-organized events that bring people together to share a TED-like experience. TEDxOslo 2013 will take place the 31st of October and we look forward to see you all at the next event. 

In the spirit of ideas worth spreading, TED has created a program called TEDx. TEDx is a program of local, self-organized events that bring people together to share a TED-like experience. Our event is called TEDxOslo, where x = independently organized TED event. At our TEDxxOslo event, TEDTalks video and live speakers will combine to spark deep discussion and connection in a small group. 

1 kommentar:

  1. How bad is it really? Nuclear technology -- facts and feelings: Sunniva Rose at TEDxOslo 2013
    http://www.youtube.com/watch?v=oTKl5X72NIc

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...