torsdag 11. april 2013

Se hva jeg skal (*iiik*)

Hei dere <3
"Altfor" mye som skjer om dagen, altså... (anførselstegn fordi jeg syns jo det er kjempegøy, og vil jo ikke egentlig gå glipp av noe, men det er klart det tar jo litt tid...svarte liksom nettopp på en foredrags-forespørsel som jeg fikk i februar - og det var en seriøs henvendelse, liksom, og det er jo ikke egentlig sånn jeg vil være heller :/ )

Uansett, siden jeg er så sykt dårlig til å svare på mail om dagen så hender det jo at de som ikke får svar ringer meg, og det syns jeg er supert, og det var nettopp det som skjedde i går. Da ble jeg nemlig invitert til å være med på konferansen the International Student Energy Summit (ISES) 2013, som er en verdensomspennende energi- og miljøkonferanse, som i år (13.-15. juni) skal arrangeres i Trondheim. Grunnen til at jeg er invitert er fordi de skal ha en sesjon på kjernekraft, hvor Hans Blix og Koichi Kitazawa skal snakke, og de vil at jeg skal være moderator - jeg syns i alle fall det er ganske kult, og gleder meg masse!!

Gjett om jeg kommer til å stresse masse med hva jeg skal ha på meg da...! :P


Ellers så er det foredrag på UiO-festivalen neste lørdag, så det begynner å bli på tide å forberede dette...også er det ganske intens jobbing for å få resultater å vise på kjernefysikkonferansen vi arrangerer her på Blindern i siste halvdel av mai; høres lenge ut, jeg vet, men det er nok allikevel ganske begrenset med tid med tanke på alt som skjer om dagen...
Så nuh er det dataanalyse (det dumme programmet sier bare "Abort trap", og det er egentlig ganske demotiverende)!



Snakkes senere <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...