tirsdag 9. april 2013

Bli kjent med UiO! -Sunniva tipser :)

Siden det snart er søknadsfrist for universitetene (15. april) tenkte jeg å tipse om en Facebook-side; Bli kjent med UiO ;) Enten du har bestemt deg for å studere ved UiO og vil bli litt bedre kjent med Norges største (og mest fantastiske univeristetet ;) ), eller du er usikker og vil få litt innblikk i UiO for å kunne ta et informerte valg <3<3<3 Det er jo også selvsagt UiO sine hjemmesider.

Jeg simpelthen eeelsker universitetet, og selv om det for meg var ganske tilfeldig at jeg endte opp her i Oslo har jeg vel egentlig aldri angret (det betyr jo ikke at det har vært en dans på roser hele tiden...). Nå har jeg snart vært her i 10 ÅR (!) - litt skummelt å tenke på :/ Samtidig trives jeg stort sett bare bedre og bedre, og min eneste frykt er at jeg vil ha blitt fullstendig institusjonalisert når jeg er ferdig med doktorgraden, og aldri kan fungerer ute i den "virkelige" verden...;) Jeg får vel bare krysse fingrene for at UiO fremdeles vil ha meg, da, også blir jeg her til jeg dør - haha :D

Alle studiestedene vil jo ha studentene til seg, og alle vil sikkert si at de er best...men jeg kan jo si at UiO er det største universitetet i den største byen i det største landet i ...nei, vent :P 
Oslo har i alle fall flest soldager, mest lys, størst kulturtilbud, størst universitet, flest studenter, best (?) studenter :P ...altså, det er sikkert veldig bra mange steder...men MITT HJERTE BANKER FOR OSLO <3


Lykke til med valget!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...