tirsdag 19. mars 2013

Rektorduell i dag...

God formiddag:)

Beklager at det ikke ble noen oppskriftsmandag i går, men hele kvelden ble tilbrakt sammen med Torkbias, for å forberede dagens rektorduell. Torkil er jo født klar, men det er jeg som skal holde sluttappellen, så det var denne jeg var (og er) opptatt av av ;) 
Skal prøve veldig veldig å få til oppskriften senere i dag, den er nesten klar, altså...

Må dessverre innrømme at jeg mest av alt føler meg trett og sliten - det har blitt altfor lite søvn, og altfor mange tanker i det siste, og jeg føler meg absolutt ikke så fresh som jeg gjerne skulle ha gjort...så det går i å bøtte nedpå kaffe, og å lage notatkort til appellen (vet det er litt skuffende at disse blir sorte, men det var forferdelig dårlig utvalg i farget papp på Akademika nå - var liksom bare knall gul og knall grønn og sånn, og ikke noe som liknet på rosa, så...), også satser jeg på at et ekstra lag solpudder og rosa leppestift vil gjøre susen.

Vel vel, ikke lenge igjen nå: Sphus Lies auditorium, klokken 14  <3






1 kommentar:

  1. Lykke til!

    Hvis det er noen oppmuntring på en trøtt og sliten dag, så er du virkelig en inspirasjon og et forbilde med det drivet du har!

    Gutse på, det er snart påske;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...