fredag 1. mars 2013

Denne uken på Instagram

Hjelp, da var det plutselig fredag igjen...og første mars! En sjettedel av året er allerede forbi - hvor blir det av tiden?!

Denne uken har vært travel, men siden det har vært så utrolig deilig vær, og snøen til og med så smått har begynt å smelte, så har jeg ikke tenkt noe særlig på det :) Det har gått i Ekko-intervju, dekan-møte, dataanalyse og første innlevering i Communicating Scientific Research-kurset - er det jeg tenker i alle fall. Mens på Instagram så har det gått i...

en leser har strikket helt fantastiske votter til meg - thorium <3 // kaffe i den alltid like fantastiske dronning-koppen min, på vei til Marienlyst, i deilig solskinn // verdens søteste kusiner: Andrea og Alexandra på overnatting hos mormor, med pølse-, saft- og isfest (den superfine Marius-genseren er det Bestemor (farmor) som har strikket <3)

denne ukens bakside av Universitas - trekkplaster og 27 år gammel :P // på vei inn i studio hos Ekko // Alexandra ble litt dødsliten på vei hjem fra barnehagen, og ble liggende og sove på en puff med rumpa opp i været


Jeg har dessverre ikke vært så flink på Instagram denne uken, så neste uke skal jeg prøve å forbedre meg <3 (Det ville jo være trist hvis det ikke var rom for forbedring, ville det ikke? Hva skulle man finne på da, liksom ;) )

Nå er det litt skriving (deadlines, deadlines, deadlines; måtte tilbake på jobb etter at Alexandra hadde lagt seg i går for å gjøre ferdig en innlevering, og ble sittende til elleve, eller noe..), også er det møte -og det er fint, for da får jeg meg en tur ut i det FANTASTISKE SOLSKINNET :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...