tirsdag 26. februar 2013

Vår i luften... Ekko i dag i morgen :)

Åh, jeg bare ELSKER at det er så lyst og fint og "mildt" om dagen (alltid like fascinerende hvordan det kjennes iiiiskaldt ut når det blir null grader på høsten, mens når det går opp mot et par minusgrader/null nå på "våren" så kjennes det sååå varmt og godt ut, og man åpner opp jakken og løsner på skjerfet...:P). Altså, det hadde begynt å lysne da jeg dro hjemmefra klokken halv syv i dag tidlig, liksom :D

I dag skal jeg være gjest hos Ekko på P2, som kommer på luften i morgen klokken 10 (tror jeg...). Tror vi skal snakke litt om både thorium og holdning til nerder og vitenskap og meg selv, og i det hele tatt - kjempegøy ;)

Her er dagens utsikt fra kontoret, og det er også bortover den veien jeg skal gå for å komme meg ned til Marienlyst - ikke en veldig lang gåtur.





2 kommentarer:

  1. Hei :-)
    Så fint at du fortalte om bloggen din på P2 i dag! Jeg husker nemlig godt det du opplyste om på radio etter Fukoshima-ulykken, men ikke navnet ditt! Dermed har jeg ikke kunne sitert deg/forsøkt å berolige når folk har paniske og hysteriske uttalelser om kjernefysikk/atomkraft. For oss som var barn og veldig redde under atomtrusselen på 80-tallet er det viktig med ny kunnskap, men ikke så lett å "ta inn" at det finnes positive aspekt... Så tusen takk for at du prøver på denne måten - nå har jeg et (ikke så skummelt) sted å lære selv og lose andre!

    Mvh Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kjempehyggelig kommentar! Sånne varmer :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...