tirsdag 5. februar 2013

Februar

Tenk at januar allerede er over, og at vi er kommet nesten uke ut i februar...tiden flyr, virkelig!
En tolvtedel av året er allerede unnagjort, og det er litt skummelt å tenke på mtp alt jeg skal, nei, jeg mener MÅ, få gjort dette året :P
Det går i alle fall virkelig mot lysere tider <3, noe jeg merker ekstra godt når jeg henter Alexandra i barnehagen, siden et er et fast tidspunkt (ca halv fem) hver gang. Rett etter nyttår var det jo bekmørkt når vi dro hjem, men nå er det lyst og fint - og man føler seg jo bare sååå mye bedre da!

Februar er ball- og festmåneden for meg denne gangen; det er to ball som står på plakaten, i tillegg til Alexandras 3-årsdag, som skal feires "3 dager til ende" (torsdag, fredag, lørdag denne uken) :)


I tillegg mååå jeg få avtalt årets første veiledningstur til Paris - hadde egentlig planer om å dra tidlig i februar, med så går jo tiden så fort, og nå har jeg bestemt meg for at jeg like gjerne kan vente til det er blitt litt mer vårlig - slik at jeg virkelig kan nyte at jeg drar lenger sydover ("nyte" er vel kanskje et relativt begrep i denne sammenhengen, men men;" komme hjem fra labben før det er bekmørkt og kaldt" kan jeg jo si da).


Sånn kan Paris være i Mars, så kanskje ikke så rart at jeg tenker å utsette turen dit en måneds tid ;)

Dessuten har veileder-Sunniva bestemt at nå må jeg komme skikkelig i gang med uran-233-analysen - noe jeg egentlig er helt enig med henne i, men først bare bittelittegrann fest ;)
Jeg har jo mast en del om dette operaballet nå (her og her), men saken er at det blir faktisk stor kjole, pynt og ball på Galme Losjen to helger på rad nå i februar ...:) Uken etter Operaballet er det nemlig Biørneball; som markere slutten på Biørnegildet - "studentfestivalen" til Realistforeningen i Oslo. Nå er jo ikke jeg student lenger, men på Biørneballet kommer det mange av oss som har vært veldig aktive i foreningen tidligere, og det er kjempestor stas, spesielt siden jeg ikke har vært med siden 2007, da jeg var "Gilde-sjef" og leder for hele festivalen :D


Uff, dette ble kjempelangt, det var ikke meningen å tømme absolutt alle tankene mine her i dag...:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...