lørdag 23. februar 2013

Bedre sent enn aldri @sunnivarose

God lørdag fineste lesere <3

I går var jeg så utrolig sliten da jeg kom hjem, så etter at Alexandra hadde sovnet gikk jeg og tok meg et langt bad, og etter det tok jeg rett og slett kvelden...! Ennå jeg egentlig hadde planer om blogging og jobbing med diverse skriveprosjekter - sånn gikk det rett og slett ikke :P Men det er vel ikke så dumt å lytte til kroppen heller, og  framsiden av medaljen (kan man si det, som en motsetning til baksiden av medaljen?) er jo at jeg nå føler meg heeelt uthvilt, og veldig klar for hva dagen måtte bringe :D

Så da starter jeg dagen med innlegget som egentlig skal være på fredager; en oppsummering av uken og forrige uke instagrert:

oppi alt mas prøver jeg å i alle fall late som jeg er en god mor, og stekte pannekaker som Alexandra kunne ha med i barnhagen - de ble gode // sånn så jeg ut noen timer før operaballet - hvem skulle trodd ;) // NRK har fulgt Torkil denne uken - kommer på Dagsrevyen i dag!
Torkil og Tobias (og jeg) forbereder oss de siste timene før den første rektordebatten // fikk deilig (?) gave av Tobias // sånn ble hår/sminke/maske/smykker på operaballet - fornøyd, ja

det er visst noen som syns man skal stemme på Torkil ;) // Fysisk Institutt <3 // rektordebatt-looken

Uken som gikk har altså i stor grad handlet om at valgkampen er i gang, og Operaballet. Ellers har det jo gått det vanlige; møter, dataanalyse, skriving, mail, telefoner, Alexandra...;)

Ha en fin dag!


1 kommentar:

  1. Det er lett for på en fredag når man har mye å gjøre :)
    Jeg skulle på konsert, det ble idol, sofa og i seng kl 23.30!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...