fredag 8. februar 2013

3 år...100 kg...

I dag har verdens aller aller beste Alexandra bursdag, og fyller hele tre år! 
Til alle som ikke selv er foreldre der ute kan jeg bekrefte at det er helt sant som man sier; tiden flyr, og det merker man veldig mye bedre når man får barn ;)

Alexandra kom til verden klokken 21:08 2010 på AHUS, så på denne tiden den 8. februar 2010 var jeg veldig høygravid, og veldig veldig lei (9 dager på "overitd").
Også veide jeg 100 kg.
0.1 TONN!
Ja, det gir faktisk mening og snakke om vekten min i TONN...
Det var ikke gøy da, men i dag er det ganske festlig; og amming amming og atter amming, og laaaange gåturer var den mest fantastsike slankekur ;)


I dag er hun altså 3 år, allerede...føles egentlig helt utrolig (til tross for at det også er helt hverdagslig) :P Så Alexandra har blitt stor, og jeg har heldigvis blitt litt mindre...;)

Gratulerer med dagen til verdens beste store, lille Alexandra; her er noen mimrebilder <3<3<3









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...