søndag 20. januar 2013

Vinter er kjipt fordi...

Det er for kaldt, det er vått, og det er mørkt.
Høye hæler fungerer generelt dårlig på is og snø, spesielt når jeg skal trille Alexandra opp, eller ned, den superbratte bakken fra Blindern t-banestasjon og til barnehagen hennes...
Valget står ofte mellom å fryse på ørene eller å få skikkelig kjipt luehår :/
Votter kan være søtt, men spesielt elegant er det ikke, ei heller er den gigantiske vinterjakken, eller bukser som har plass til strømpebukse under!


På den positive og rosa siden så er vi nå kommet på den riktige siden av nyttår og det går faktisk mot lysere tider - i skrivende stund er faktisk dagen 4 minutter og 12 sekunder lengre (i Oslo) - ikke så mye, men det er en økning :D
Også kan jeg jo se på det kalde været som en god unnskyldning til å gå i lave sko, som tross alt er mer behagelig enn høye hæler (selv om jeg elsker høye hæler og føler meg myyyye mer "kledd" i dette) - nå har jeg endelig fått meg varme og gode vintersko igjen, etter at de forrige gikk i oppløsning da vinteren begynte. Og jeg vet man jo kan leke i snøen når det er vinter, problemet mitt er at jeg ikke har hatt på meg snowboardet mitt siden før Alexandra ble født - det har liksom bare vært så vanskelig...:/ Men nå fikk jo Alexandra bortoverski til jul, så det er i alle fall på tide å begynne å komme seg mer ut i snøen, tror jeg...;)

Disse skal holde føttene varme resten av vinteren <3


2 kommentarer:

  1. Fine! Så da må du selvsagt fortelle hvor kjøpt osv osv... :)

    Kjersti

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja det glemte jeg visst (uff, for en dårlig rosa-blogger jeg er)... :P

      Disse fant jeg på Grændsen Skotøimagasin på Byporten, og bedre enn best: de var på 30% salg, hvilket betyr at jeg betalte den nette sum av 560,- for dem. De hadde samme salget på Timerland(?)-støvlene også, men jeg syns faktisk disse satt finere på meg :) De hadde flere farger, og flere modeller på det samme salget :D

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...