mandag 14. januar 2013

Små gleder...

God kveld kjære lesere!

For en time siden satt jeg i stuen og hutret, og hadde mest lyst til å skrive et skikkelig klageinnlegg om hvor f**** inne i h******* j**** kaldt det er om dagen, og hvor sterkt jeg misliker det...men jeg tenkte at det tross alt er fryktelig lite konstruktivt. Så da gikk jeg heller for å stelle meg for kvelden, for så å krype under dynen - der er det i alle fall varmt, i alle fall når man ifører seg (knall rosa) superundertøy ;) 
Men på badet kom jeg på at det ville være deilig med en dusj - og du og du hvor fantastisk deilig er det ikke når det nesten glovarme vannet, så varmt at huden skifter til en lett rosaaktig farge, stryker deg over kroppen så du virkelig blir skikkelig god og varm? Dét er virkelig en av (vinter)hverdagens små gleder!
Resultat: nå sitter jeg nydusjet og ren og pen under dynen (med rent sengetøy - en annen hverdagsglede), jeg er deilig varm, og fornøyd :) Klar for morgendagen!

-Sunniva <3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...