mandag 28. januar 2013

Operaballet nærmer seg...

Hei alle :)

Som dere kanskje husker så skrev jeg for en liten tid siden at jeg er så heldig å få ta med meg  søteste Charlotte på Operaballet den 16.februar (bare 19 dager til, i skrivende stund). I den forbindelse er det også dansekurs (for de som vil) - perfekt for oss tidligere ballettdansere - og i ettermiddag er den første dagen, av to, av dansekurset :D

Nå har jeg også endelig fått ballkjolen min ned fra loftet, der den har bodd ganske lenge nå - har ikke hatt den på meg siden før Alexandra ble født, så det er i alle fall fire år siden sist. Trodde egentlig den måtte syes litt inn nå, men til min både skuffelse (er jo stas hvis man har blitt slankere...) og glede (stress å skulle få til det nå, når jeg må ha den klar om tre uker) så passet den fortsatt ganske bra. Den må riktignok snøres maks inn, og den går ikke skikkelig inn i livet, og puppene mine blir litt flate i den, men det funker; jeg kompenserer jo med stooort hår, masse smykker, og det enormt store skjørtet (bare så vidt jeg kommer gjennom en vanlig døråpning) - more is more på  operaball :D

Må bare vise noen bilder av prinsessekjolen min <3 Skal ta en tur og titte etter noen andre masker før dansekurset i dag, men jeg har også denne enkle sølvmasken, og jeg tror kanskje jeg kommer til å gå for den, for jeg tror sølvhansker og sølvmaske kan bli ganske så nydelig til sølvdetaljene og den sarte lillafargen på kjolen...



Den er så stor at den fyller hele badet (ok, badet mitt er ikke kjempestort, da), haha :D




Og dere, bli med, da vel! Det er fortsatt mulig å sikre seg billetter på Billettservice :)


1 kommentar:

  1. Så fin!!! Datteren min hadde digget å gå med den kjolen der :-D gleder meg å se hele resultatet med høyt hår, barokkanskikt og tilbehør.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...