tirsdag 15. januar 2013

Les Misérables

Ok, det er bare å innrømme det: JEG ELSKER MUSIKALER! Mens jeg fortsatt holdt på med dans og teater var jo drømmen min å få holde på med musikaler - både synge og danse, og noe av det morsomste jeg gjorde mens jeg fortsatt "holdt på" var å opptre med All that jazz og Cell block tango, begge fra musikalen Chicago - SUPERMORO :D (Det fins faktisk til og med en video av All that jazz-opptredenen, så kanskje jeg legger ut en gang...hvis jeg tør :P )
Nå på fredag har Les Misérables premiere - og jeg gleder meg! Ikke at jeg får mulighet til å se den nå på fredag, men det å se premieren er ikke så nøye for meg uansett. Vikitigere å få sett den sammen med noen som også elsker musikaler...;) Men, altså, seriøst, jeg begynner nesten å gråte når jeg ser traileren her  *fnis*



Og selvsagt er det jeg elsker aller mest de aller mest melankolske og tristeste sangene, til dem med de aller aller tristeste skjebnene - sånn som I dreamed a dream.


3 kommentarer:

  1. Les Misérables er absolutt favoritten her og. Og ikke minst tidløs budskap. Husk at du også står på barrikadene for realistkvinner, for kjernekraft, for kunnskap. Glad at det finnes folk som brenner for saken... When the beating of your heart echoes the beating of the drums...

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for alltid hyggelige kommentarer!
      <3<3<3

      Slett
  2. Digger også Les Miserables og har billetter til å se den her i Longyearbyen på søndag :) Fin blogg du har! Hilsen Margit, medfysiker fra 99-kullet :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...