søndag 13. januar 2013

Jeg har en plan...

...så jeg skal komme meg gjennom dette semesteret på en best mulig måte, og få gjort alle de tingene jeg er nødt til å få til i løpet av 2013 :D
Sunnivas grov-ukeplan for våren 2013 ser sånn ca sånn ut:

Mandag: "eksperimentell" dag, dvs jobbing med veileder-Sunniva og uran-233analyse. I tillegg er det en mulighet for at det blir veiledermøte med Jon Petter, og kanskje jeg slenge på en telefonsamtale til Jon i samme slengen, så har jeg liksom unnagjort all veiledning for uken ;)
Tirsdag: "simuleringsdag", dagen skal altså brukes til datasimulering og thorium <3
Onsdag: "åpen", dvs alle småtingene som hele tiden må gjøres, leses og skrives (som når man plutselig "må" lese i gjennom flere rapporter om utarmet uran, eller skrive abstract siden deadlinen til en stor konferanse var 2 uker tidligere enn man trodde :P). Må også forberede gruppeundervisningen til torsdagen
Torsdag: undervisningsdag - gruppetime i FYS3320. Jeg skal muligens ta et kurs om solceller dette semesteret óg, og da får torsdag bli lesedag for dette :)
Fredag: Abels tårn, gruppemøte +++

Jeg bør vel legge inn én time hver dag for sånne onsdags-ting som haster, feks at det plutselig er deadline for GLOBAL13-konferansen nå på mandag - da blir det dumt å vente til onsdag med å skrive abstract, liksom :P


Så da er det vel bare å holde seg til planen, da - tror dere jeg klarer det hvis jeg lager en stor rosa utskrift som jeg laminerer og henger opp over pulten, feks? ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...