fredag 25. januar 2013

Instagrert @sunnivarose

Nå er det snart helg - igjen...! Denne helgen skal nytes med gode venner, barn, badstue og Prosecco på Nordseter *lykke-lykke* :D

Jeg tenkte jeg skulle bli flinkere på Instagram, for det er jo faktisk en utrolig kul måte å dele små hverdagsglimt på, og jeg føler det blir å vise en litt annen side av livet på (og utenfor) Blindern ;) Så jeg tror planen er å ha et Instagrert-innlegg sånn med jevne mellomrom - kanskje en gang i uken eller noe... Så her er noen glimt fra den siste uken min på Instagram (selvsagt heter jeg @sunnivarose) :)

1) klar for photo shoot med torkbias for Universitas - selvsagt antrukket i RÅSA 2) fryktelig kaldt hjemme om dagen, siden det er fyringsforbud - da er det bare å ta på seg det man har av ull etc 3) panic-button (?) foran kontrollpanelet til syklotronen 4) Alexandra er sliten etter en lang dag i barnehagen 5) exit kjemi 6) litt trass fra snart tre-åringen min <3 7) avspenning på kjemi 8) gass under trykk fins det en del av på kjemisk... 9) Sunniva anno ca 1987 :P 10) velkomstmeldingen som henger utenfor døren hos oss nede på kjernekjemi/fysikk (SAFE)


God helg alle <3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...