tirsdag 1. januar 2013

2013...



Godt nytt år fineste <3

Jeg må bare innrømme at jeg blir litt melankolsk og sentimental sånn når det er årsskifte...2013 blir det siste hele året mitt i 20-årene, feks (en lett begynnende 30-årskrise på gang, ja :P ), og det blir det siste hele året jeg har å jobbe med doktorgraden (dette er rikitgnok skremmende på en annen måte enn at jeg nærmer meg 30).
Syns altså det på en måte er litt vemodig med nyttår - akkurat som om jeg mister det gamle året, og at det dør - haha, dumt, jeg vet...:P

Men jeg tror 2013 blir et ganske spennende og bra år, da...grovplanen ser ca sånn ut:
Jeg skal ta min siste eksamen (noensinne?!), det blir masse skriving - har planer om å skrive to artikler (en forhåpentligvis helt ferdig), jeg skal skrive et skikkelig utkast til avhandling.
Det blir forhåpentligvis mange foredrag - årets første er allerede den 8. januar, for Aker seniorakademi, der jeg skal holde foredraget "Trenger vi kjernekraften?", så første uken på jobb kommer vel mye til å handle om dette ;)
Jeg må også  i løpet av neste uke finne ut hvor jeg vil dra på konferanse i år, ser blant annet på en i Abu Dhabi...også skal jeg prøve å få til ihvertfall 3 turer til Paris før sommeren (heller 3 korte enn én lang).
Dessuten blir det litt spennende arbeid som jeg kommer til å fortelle mer om litt senere, hihi...


Det som er utrolig deilig med tiden etter nyttår er jo at det går mot lysere tider, og etter hvert også vår og sommer - det liker jeg!
I dag var Alexandra og jeg på en deilig lang tur i Oslo og nøt det fine været, så så langt må jeg vel si meg ganske fornøyd med 2013, da ;)







Alexandra fant omsider ut at hun egentlig var ganske trett, og at det var en god idé å sove litt :)





2 kommentarer:

  1. godt nytt år! Det var litt morsomt å finne denne 'rosa-nerde-bloggen'! Så herlig forfriskende:-) Jeg håper selv å levere inn en avhandling i desember-13.....grøss & gru, akkurat nå ser jeg ikke land, men prokrastineringen må stoppe nå - skriv hilde, skriv!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig at du likte bloggen <3
      Lykke til med avhandlingen - og disputasen, når du kommer så langt ;)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...