torsdag 22. november 2012

PhD-rapportering og reiseregning

Hei fine <3

Endelig hjemme fra Paris igjen, og selv om forrige uke var ganske frustrerende sitter jeg igjen med et godt inntrykk av turen, og ny giv for den videre jobbingen - pluss EN PLAN (som sannsynligvis munner ut i en ny publikasjon *hurra*).


I skrivende stund sitter jeg og forbereder meg til PhD-rapportering, eller avhør som jeg har valgt å kalle det, hvor jeg skal fortelle hvordan jeg ligger an, hva jeg har gjort de to årene jeg har jobbet med graden, hvorfor det er avvik fra planen osv osv... Det er sikkert eeeegentlig lurt, det bare er litt kjedelig :/ Men den gode tingen er jo at jeg ser at jeg faktisk har gjort ganske mye, selv om jeg føler jeg ikke har gjort "noenting" - spesielt på den populærvitenskapelige/fagformdlingssiden ;) 
Såh, alt i alt prøver jeg meg på tommel opp.






I går var jeg dessuten skikkelig flink og fylte ut og leverte reiseregning i ekspressfart; hater jo å gjøre sånne ting, tror det tok 5 måneder eller noe sånt forrige gang jeg var i Paris, og bildet under viser hvordan det gikk da jeg skulle ordne reiseregning for Kiev...HR-portalen er med andre ord ikke min favorittside på internetten :P 
Uansett, siden det nærmer seg jul er det greit å få tilbake utleggene man har, til julegaveshopping ;)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...