torsdag 8. november 2012

Ny helt :D

Hei fine!

På søndag var Markus og jeg på kino, mens snilleste Hilde og Stig passet Alexandra; veldig spennende siden det var første gang noen andre enn familie (som jo kjenner henne veldig godt) som passet henne, men det gikk visst kjempefint :D Det er jo evigheter siden vi har vært på kino, dessverre, så det var vel ingenting av det som sto på kinoprogrammet vi hadde sett, og valget falt på Kon Tiki-filmen - endelig fikk da vi også sett denne...og jeg har fått en ny helt: Thor Heyerdahl - snakk om å ha tro på seg selv, og gjennomføringsevne <3

Kort oppsummert må jeg bare si fy søren så gærne og tøffe de var! Det har liksom aldri før slått meg hvor spesielt det var å faktisk gjennomføre denne ekspedisjonen, jeg har i min barnslige naivitet ikke tenkt noe mer på det enn at de dro på en hyggelig flåteferd :P
I dag ville man vel bare ha kjørt en datasimulering - ikke heeelt det samme som å faktisk bygge flåten og dra på et "selvmordsoppdrag", da snakker vi om bevis for at teorien stemmer da!




Det er viktig å pynte seg når man skal ut på flåteferd :)


Var også veldig morsomt å se Odd Magnus Williamson i "seriøs" rolle (jeg eeelsker selvsagt Tina og Bettina, da).

Så nå om dagen er det Lise Meitner og Thor Heyerdahl som er mine helter og forbilder xD



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...