mandag 5. november 2012

Mandag = nye muligheter

God mandag formiddag alle mine superdeformerte atomkjerner (ja, jeg kommer nettopp fra forelesning om deformerte, superdeformerte og til og med hyperdeformerte atomkjerner) xD

Jeg har funnet ut at jeg må bli mer disiplinert, og utnytte de dagene som ikke "forstyrres" av noe til å fordype meg i forskningen, og bruke de dagene som er "oppdelt" av diverse til småting som også må gjøres - administrative ting. Dermed er herved mandag den nye administrasjonsdagen :D På mandager er det nemlig både forelesning og veiledningsmøte, plassert på tidspunkter som gjør at jeg får en time her og en time der - men dette er jo helt perfekt tid for å fylle ut reiseregninger, svare på mail, ta en treningsøkt, planlegge, lese småtekster i pensum (hvis sånne finnes :P ), rydde/sortere osv!

Så i dag var jeg tidlig oppe (jeg spratt riktignok ikke opp av sengen med et blendende hvitt smil og perfekt hår i et perfekt ryddet hjem, slik en del andre rosabloggere gjør, men dog) og fremme på Blindern klokken halv åtte, slik at jeg kunne trene og planlegge denne uken før forelesning :)
Og sånn blir uken min (som vanlig er jeg syyykt treg med reiseregninger, og Kiev har jeg altså ikke klart å skrive reiseregning for ennå, noe som betyr at kredittkortet nok må blø litt for den forestående Paris-turen):





Jeg har siden i sommer vært altfor dårlig på å trene, og har kommet fram til at  hvis jeg skal fortsette og "late som" jeg er 20 (siden 30 er det nye 20 så må vel 28 være det nye 18, men det er ikke så om å gjøre for meg å være 18, så vi sier 20) så er jeg nødt til å trene - herved mååå jeg bare finne fram min gamle dansedisiplin og få til ihvertfall to treningsøkter per uke, pluss litt rockering hjemme på kveldene *må, må, må*
Egentlig trenger jeg vel kanskje også botox, men jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det, så det dropper vi inntil videre ;)

God start på en fantastisk uke alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...