mandag 15. oktober 2012

Love



Hei fine <3
Jeg har nylig klikket hjem mitt første par bukser fra det fantastiske internettet. Har kviet meg litt for å handle akkurat dette plagget, for jeg tenkte det ville bli umulig å få riktig størrelse - men jeg er positivt overrasket over opplevelsen :) Det ble altså et par heltrange, lys-turkise bukser fra Nelly <3, og  de  blir definitivt med meg til Bergen neste uke, når jeg skal holde foredrag på studentersamfunnet der .  Tror nesten jeg kan si at foredragsantrekket er i boks; lys-turkise bukser sammen med brune sko og brun topp - syns det ser ganske så smashing ut, og skal se om jeg får tatt et bedre bilde når jeg har det på meg igjen ;)    


Som nevnt så blir det foredrag i Bergen neste tirsdag (23. oktober), og jeg har faktisk bare vært i Bergen én gang før, så det blir veldig spennende (tar gjerne i mot tips, selv om jeg har ganske begrenset med tid når jeg er der, da). Dessuten blir det foredrag for Humanetisk Forbund helgen om to uker, og den 31. oktober blir det foredrag om thorium for Tekna. Kjempestas om dere vil komme og høre på meg! 

-Sunniva <3<3<3




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...