fredag 28. september 2012

Mammablogg: Sunniva tester Polarn O. Pyret nettbutikk

For en liten stund tilbake ble jeg kontaktet av Polarn O. Pyret, som lurte på om jeg hadde lyst til å teste deres nye nettbutikk, i mailen skriver de blant annet:

At normale åpningstider kan være en utfordring for småbarnsforeldre, er det jo ingen tvil om. Og vi i Polarn O. Pyret er glade for å tilby den etterlengtende ekstraservicen ved å la kundene selv velge når på døgnet innkjøpene skal skje. Vi er også stolte av tjenesten Brukte klær der du gratis kan kjøpe og selge brukte klær via vår nettbutikk.


Jeg har jo nylig (helt sant) oppdaget shopping per internett, og jeg eeelsker det, og de har helt rett i at tid er noe man får mindre av som småbarnsforelder - samtidig som man plutselig må ha nye klær fordi barnet har vokst noe som kan virke som 5 cm over natten! Da er nett-shopping genialt, og det er virkelig på tide at man også kan handle de flotte klærne til Polarn O. Pyret over nettet, og jeg takket selvsagt ja til å teste nettbutikken :)


Nettsiden  er fresh og fin, og stort sett oversiktlig. 
Av negative ting å si så er det egentlig bare småpirk, men det er sånne ting jeg blir litt irritert over når jeg skal shoppe på nett:
  • Jeg savner en "tilbake til der du var"-knapp, etter at man har puttet noe i kassen (man vil jo ofte tilbake og titte og kanskje shoppe mer, og sånn som det er nå så er det litt klønete).
  • Når man har funnet et plagg man vil kjøpe og ønsker å bestemme riktig størrelse så må man bestemme farge først; det er jo greit nok det, men når det kun er ett fargevalg som er mulig blir det faktisk litt forvirrende - og jeg må innrømme at jeg ble sittende og irritere meg over dette, og trodde nettsiden hadde hengt seg, eller noe :P  (Tror forresten jeg ville foretrekke at begge fargene ble vist i oversikten, og at man allerede hadde valgt farge når man klikket seg inn på det aktuelle plagget, så kunne man heller få en beskjed om at "dette plagget finnes også i en annen farge")





En ting jeg liker veldig godt med Polarn O. Pyret er at de har kjempeflotte BARNEklær, som ikke roper «see jeg er jente og jeg skal bare ha rosa, og helst upraktiske klær»; altså, H&M sine jentegenesere er laget for å sitte trangt – på 2 år gamle jenter…! Det er både gutteklær og jenteklær her, men det er også mulig å gå inn på unisex-klær - det liker jeg :) I tillegg er klærne  sterke i fargene og har morsomme mønstre - slik skal barneklær være.

Unisex-gensere <3

Valget falt denne gangen på denne utrolig fine unisex-genseren med elger på <3, pluss matchende lue – det er jo plutselig en nødvendighet igjen *sukk*



Det gikk fort fra bestilling til varene var hos oss, bare et par dager, og luen har blitt en ny favoritt hos Alexandra; det er denne hun vil ha på seg om dagen, og hun forteller gladelig medpassasjerer på t-banen om morgenen at det er elg på luen hennes :) Kvaliteten på klærne virker veldig god, men må her innrømme at jeg vanligvis har vært fornøyd med kvaliteten på alle de barneklærne jeg har hatt til Alexandra - heldigvis også denne gangen ;)

Det første Alexandra gjorde da vi hadde åpnet pakken var å dra på seg den luen <3


Noe som er veldig positivt er bruktklærsiden - denne skal jeg absolutt teste ved en senere anledning :)

KJØP OG SALG AV BRUKTE POLARN. O PYRET KLÆR
Vi er opptatt av å ta vare på miljøet, og her kan du selv bidra ved å selge eller kjøpe brukte Polarn O. Pyret klær. Våre klær har høy kvalitet og kan gjerne arves både av gutter og jenter. Tjenesten er gratis!





Sunniva <3<3<3





sponset innlegg









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...