tirsdag 22. mai 2012

Sommerfølelse *elsk*

 Hei fineste lesere!
Må bare stikke innom og vise fram Alexandras første blomsterbukett <3 


Er jo bare så fantastisk deilig vær ute nå, så da jeg kom hjem fra jobb i sekstiden i dag måtte jeg bare ta med Alexandra ut på en liten tur på lekeplassen og Botanisk Hage. Var kjempekos helt til Alexandra ikke ville hjem igjen (trassalder <3<3<3), og jeg måtte bære henne (hun begynner jo å veie en del nå, og for dere som ikke har prøvd kan jeg forsikre om at det ikke er helt trivielt å bære en person som ikke vil bli båret, selv om vedkommende ikke er kjempestor). Heldigvis er hun ikke langsint, og jeg fikk lurt henne i riktig retning ved å gå over gresset, og da plutselig begynte hun å plukke blomster til en bukett :D

I bakgrunnen kan man skimte en gjeng med somaliere som koser seg i solen og tygger khat - det må vel være et sikkert sommertegn :P




Nå er det bare å håpe på at det superdeilige sommerværet holder seg litt, og at vi kan kose oss ute i morgen óg... Klemmer!

-S




1 kommentar:

  1. Jeg har mye glede og spenning i meg, jeg er torpey clare, var lykkelig med ekteskapet mitt, ikke før mannen min begynte å høre på sladder om at jeg ikke var tro mot våre ekteskapelige løfter, jeg prøvde å få ham til å forstå at de var sladder og løgner, men han mistet kjærligheten, tilliten og tilliten til oss. Så vi ble irriterende par, og deretter fylte for skilsmisse, senere ble vi skilt. år etter skilsmissen vår prøvde jeg å leve et normalt liv uten ham, men jeg kunne ikke, så jeg begynte å søke hvordan jeg kunne få tilbake eksmannen min, så ble jeg henvist til, BaBa ogbogo en flott og høyst åndelig mann som kastet en elsker å stave på meg og fikk EXen min tilbake til meg. Jeg er overveldet, så jeg slipper kontakten hans her for de som har problemer med ekteskapet og ekteskap, så han kan hjelpe med gode gjerninger. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller whatsapp-nummeret hans ... +2349020168697. Ta kontakt med ham, se hvor flott og mektig han er. Hjelper også i disse sakene ...

    (1) Stopp skilsmisse.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lykke til stave.
    (4) Ekteskapsformulering.
    (5) Bli kvitt åndelige problemer.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...