onsdag 2. mai 2012

Man må jo bare bli glad...

Hei alle <3

Dette så jeg på vei ned fra Blindern Athletica (endelig fikk jeg tatt meg en liten treningsøkt for å jobbe litt med sommerkroppen, er alt for alt for lenge siden sist - ikke spør engang :/ ):










Blindern kan virkelig være et ganske nydelig sted!

Dette er rikitgnok det jeg ser på nå, men bare tanken på at det er blomster og vår og glade studenter der ute gjør meg ufattelig glad :D 


Cottage cheese, rømme og bringebær - ser litt trist ut, men smaker ganske bra :)



Såh, videre på planen står:
*Veiledermøte med Navnesøster
*Svare på mail (spesielt må jeg svare veileder Jon, som begynner å bli litt utålmodig nå... )
*Begynne å skrive innelgg om Ukens Spørsmål ("Thoriumreaktorer")
*Forberede gruppetime 
*Titte på en rapport om miljøbevissthet og trender
*Jobbe videre med simuleringene - skal "bygge" en helt ny assembly (brenselsbunt) med 9 forskjellige soner :O
*Betale regninger (alltid like gøy)
*Skrive, skrive, skrive...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...