søndag 29. april 2012

Hei fine!
I går var det 90-tallsparty i Telenor Arena, og etter mye frem og tilbake ble det til at Markus og jeg dro sammen med Katarina og verdens snilleste Tom André som ordnet oss billetter :D Og gjett om det var gøy! 
Det var lasere, det var røyk, det var flammer og gnister, og det var 16 000 veldig glade mennesker - mange med glowsticks xD På scenen var det bla. Vengaboys, E-Type og Scooter med Alexandrer Rybak.
Vi hadde det rett og slett ufattelig morsomt (og det var verdt det, til tross for at det ikke har vært like gøy i dag...)

90-talls glad Markus og Sunniva :)


Nå er det en ny uke med masse spennende på plakaten: I morgen skal jeg holde foredrag for de blivende ingeniørstudentene på Høyskolen i Oslo, og det gleder jeg meg masse til (bare håper at det kommer noen, siden det tross alt er inneklemt dag i morgen), og på torsdag skal jeg være med på Volvo-event på Vulkan for å snakke litt om klimautfordringer og sånn, ifbm at de lanserer en ny hybridbil til høsten - blir spennende :)

Det store spørsmålet nå er selvsagt: Hva skal jeg ha på meg i morgen ???



1 kommentar:

  1. 90-talls-partyet var fantastisk moro!! :) Takk for en kongekveld! Bare moro å ordne billetter :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...