onsdag 29. februar 2012

Syns synd på meg selv:(

Uff, i dag har jeg det ikke helt bra...
Egentlig er det på grunn av gårsdagen: Den startet veldig bra, jeg spratt opp klokken halv syv i går morges, følte meg fresh, var på Ekko og snakket om kald fusjon og dårlig vitenskapelig metode, jobbet med simuleringer (veldig spennende, gleder meg til å fortelle mer, altså!), og hadde en veldig bra dag. Men jeg visste at dagen ikke kom til å ende helt på topp, for i går kveld hadde jeg time hos tannlegen, og både tannkjøtt og lommebok fikk blø :( Jeg visste jo hva jeg skulle, og jeg har utsatt denne timeavtalen lenge nå; jeg skulle nemlig trekke en visdomstann, og når jeg først var i gang; skifte en fylling som en annen tannlege selvsagt har gjort slett arbeid med tidligere - HURRA!


Jeg er litt sad panda akkurat nå

Heldigvis hjelper Ibux + Paracet, så det er ikke så altfor altfor ille (også har jeg Pinex Forte i bakhånd, men er redd jeg blir for sløv til å klare å jobbe noe særlig hvis jeg tar den...?) - men det er lov å syns litt synd på seg selv allikevel, ihvertfall på lommeboken sin :S
Håper alle supre lesere har en bedre dag i dag enn  det jeg har!

Her er en morsom sang/video (nei, jeg tror ikke på E-Cat, i tilfellet noen skulle være i tvil)



Nei, nå må jeg analysere nattens simuleringer og uran-235-eksperiment - da får jeg forhåpentligvis tankene mine over på noe annet :)
Klemmer!

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg er en elev som var med på den dagen på Blindern. Og har nå en oppgave om bruk av Thorium i kjernekraftverk :) Kunne du være så snill å hjelpe meg litt? Om fordeler og ulemper med Thorium liksom :)

    Mvh Erlend

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, så spennende:)

      Jeg skal prøve å gjøre så godt jeg kan; send meg en mail på sunniva.rose@fys.uio.no

      Hilsen Sunniva

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...