fredag 17. februar 2012

Jenter for realfag -Oppdatert!

Jeg er FOR <3 realfag <3, og jenter
(og gutter, og, selvsagt!) :D
Hei superstjerner!

Torsdag den 8. mars avholdes arrangementet Jenter for realfag (årets arrangement, og ikke fjorårets som først) i Næringslivets hus i Oslo. Og jeg er bare superhappy og stolt for å ha blitt spurt om å holde et innlegg *iiiik* :D:D:D



Tror dette blir veldig veldig bra, altså !! Også mååå jeg bare påpeke at jeg digger det freshe rosa designet de har valgt på dette arrangementet - vi (ihvertfall jeg) ønsker jo å "dyrke" det feminine, ikke late som at jeg er mann, i tilfellet noen skulle være i tvil;)

Gleder meg masse til å møte  mange positive jenter, og mødrene deres!


2 kommentarer:

  1. Gleder meg masse til dette arrangementet! Har reklamert for dette på skolen min, og fått overtalt noen til å være med. Ser frem til å bli inspirert :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra!
      Husk at det også er åpent for å melde seg på med mødrene sine, hvis dette er noe man syns er hyggelig å gjøre sammen, selvsagt;)
      Jeg tror jeg kommer til å ta med meg moren min...:D

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...