onsdag 8. februar 2012

Hurra :D

Hurra hurra hurra, i dag er Alexandra 2 år gammel <3<3<3

Mine muffins (ja, det er faktisk det det heter på norsk) så ikke heeelt sånn ut...hadde sjokoladesmørkrem på, så det så mer ut som bæsj, egentlig :S Håper barna syns de var gode, da

Tiden går virkelig fort...Merker det både på det at det føles som om hun var nyfødt omtrent i går, og på det at jeg har så utrolig mye å gjøre denne uken (bla. pga bursdagsfeiring med tilhørende kakebaking etc); i dag er det bursdagsfeiring i barnehagen (og hun måtte jo ha med seg noe godt, så jeg har virkelig gjort mitt beste for å lage muffins - noe som har fått meg til å føle meg som en virkelig dårlig og mislykket mor, men kanskje det er sånn de cupcake-bakende rosabloggerne føler seg når de sliter med grunnleggende matematikk...?), så er det en liten markering med mine foreldre, søster med mann og barn, pluss verdens beste Charlotte og Anders  med søte Kristiane. 
Kusine Andrea-Einstein kommer på bursdagskakespising i dag xD
I morgen er det undervisning i "Fysikk og energiressurser", så jeg må jo bli ferdig med forberedelse til denne (jeg er bare så altfor rusten på geometri og trigonometri...!), pluss at jeg skal møte  Bjørn og forberede hva vi skal snakke om på NorCon på søndag. (Har jo klart å irritere noen med videobloggen  vi laget om kald fusjon...:P) På fredag er det ny runde med Abels tårn, og dette krever jo også forberedelse, så er det stor bursdagsfest for Alexandra på lørdag (aner virkelig ikke hvordan det ble til at vi plutselig blir nesten 20 stykker, vi skulle jo bare ha en helt uformell liten markering:P) og på søndag er det altså NorCon. Og neste uke skal jeg holde to foredrag (forskjellige, selvsagt), i tillegg er det jo alt det vanlige jeg burde gjøre - hjelp, hjelp - og i den anledning hadde jeg tenkt å ha ny avstemming på antrekk, men nå er jeg sannelig ikke sikker på om jeg rekker å ordne det :( Enda jeg trenger virkelig hjelpen deres... Uff, hater å føle at jeg henger etter, altså!!!

Så nå må jeg løpe, for da jeg trodde jeg endelig var ferdig med morgensdagens forberedelse snudde jeg siden og oppdaget en hel ekstra side med oppgaver - blæh.


*Bursdagssmask til alle fine*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...