mandag 2. januar 2012

Nytt år :)

Godt nytt år til alle fininger <3

Nå er jeg tilbake på jobb, og jeg har virkelig bare nytt juletiden - var kun på Blindern én dag (ja, jeg veeet det er dårlig, men forhåpentligvis har jeg nå masse overskudd og energi, og kommer til å jobbe supereffektivt fremover).
Skal ikke legge ut så forferdelig mye om julegaver og sånn, men jeg mååå bare fortelle om det nyeste tilskuddet til min lille samling <3 nerde-kopper <3, eller kopper som illustrere forskjellige sider ved Sunniva, om du vil ;)
Under juletreet i år lå det nemlig en litt liten og unnselig gave med den flotte "til og fra-lappen" med denne påskriften:

"EN KOPP MED NUKLIDEKARTET
KAN JEG IKKE SKAFFE,
SÅ DU FÅR TA TIL TAKKE MED DENNE TIL DIN KAFFE!
TIL SUNNIVA FRA MAMA (ja, med én "M", det er liksom vår greie)"


Og inni gaven var det selvsagt en kjempefin kopp med det periodiske system på *elsk*. Er helt greit for meg at det ikke ble kopp med nuklidekartet på, for siden det tross alt er mer enn 3000 kjente isotoper så ville det jo kanskje ikke passe så veldig godt på en kaffekopp - evt måtte jeg hatt en fryktelig stor kopp (og selv forskere tror jeg ikke drikker såååå mye kaffe...)






Fire kopper som beskriver meg: en ballettkopp (som jeg faktisk har stjålet fra lillesøster - unnskyld, Carina!), en FIA-kopp med fysikkens viktigste likninger <3, en kommunismemuseums-Uranpropaganda-kopp, og nå også en periodiske system-kopp :D




Føler jeg liksom bobler helt over nå; det mååå jo bare bli et bra år, med sååå mange fine kopper å drikke kaffe fra...;) Så nå tror jeg at jeg skal jobbe litt - har myye data å analysere, både virtuelle og eksperimentelle!

Kyss og klem, vi snakkes snart!
<3 <3 <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...