onsdag 25. januar 2012

Fysikk og Energiressurser

God morgen alle <3

Dette semesteret er jeg gruppelærer på kurset FYS3320 - <3"Fysikk og Energiressurser"<3. Dette passer meg selvsagt egentlig helt perfekt, men jeg har ikke vært flink å forberede meg ennå, for plutselig har det vært så utrolig mange andre ting som har trengt oppmerksomheten min...:S Og i morgen er første guppetime - HJELP!

Så nå er jeg væpnet med lærebok, kaffe, ukesoppgaver, andre bøker og internett :P Håper det skal gå bra :)







Litt av utfordringen med et sånt kurs er at selv om det ikke går voldsomt i dybden på noen tema, så dekker det mange forskjellige sider av fysikken, og kan jo trigge spørsmål og diskusjoner som ligger langt utenfor det jeg kan - og jeg liker jo ikke å innrømme at det er ting jeg ikke kan ;)

Ok, ikke tid til mer ikke-faglige aktiviteter nå; nå er det kun 3320 gjelder :D

<3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...