søndag 8. januar 2012

Bursdag

Hei hjerter.
I går hadde jeg bursdag og ble hele 28 år (gammel dame :P), og verdens beste Markus laget bare en helt amazing bursdagsfeiring for meg!

Fineste Charlotte hadde med kjempesøt potterose til meg :)

På dagen kom mamma og pappa innom for å gi meg gave ta en bursdagskaffe, men da de skulle dra tok de plutselig Alexandra med seg, og det viste seg at Markus hadde ordnet slik at vi hadde barnevakt over natten - deilig!

Mamma og pappa hadde også med fantastiske, grønn-rosa roser

Fra mamma fikk jeg også en helt nydelig porselensvase med Mucha-detaljer - og som dere vet er jo det en av mine favoritter ;)


Så da de hadde gått forsvant Markus på badet, og da han kom tilbake sa han jeg kunne gå inn dit for å ta meg et bad; og da hadde han tappet i deilig varmt vann med badeskum, senket lyset og tent levende lys. Etter at jeg hadde funnet meg til rette kom han inn og ga meg kald Prosecco og sa jeg bare skulle slappe av :)
Da jeg omsider kom meg opp av vannet (slappet jo så godt av at jeg nesten sovnet *fniiis*) hadde Markus ordnet med litt tapas i stuen, og selvsagt mer Prosecco, før vi dro for å spise middag på "Mr Bay" på Tjuvhomen. Der delte vi en nydelig 9-retters meny som besto av alle mulige deilige smaker fra det asiatiske kjøkken - helt perfekt for meg!
Som sagt: en helt fantastisk bursdagsfeiring :)

I morgen er det en ny uke med nye muligheter - det er bra, for jeg har mye jobb å ta igjen nå etter det dumme tilbakeslaget i forrige uke. Dessuten kommer flislegger hit for å forsøke å fikse den ene veggen på det nye (og snart ferdige?) badet vårt - FOR TREDJE GANG...han kommer selvsagt klokken syv om morgenen:S Så nå er det kvelden, vi prates til uken ;)
<3<3<3


2 kommentarer:

  1. Sånn bursdag skal jeg ønske meg av Magnus (må bare skaffe badekar først...:P)! Det hørtes jo helt herlig ut! Gleder meg til å drikke vin og skravle med deg, lenge siden sist! Klemmer:)

    SvarSlett
  2. Den bursdagsfeiringen anbefales virkelig på det sterkeste!
    Gleder meg også til se deg, og til vin, og til skravel - nå kan jeg jo snart ha jentekveld hjemme hos meg selv igjen også :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...