søndag 2. oktober 2011

Praha i bilder

Ok, jeg måå jo nesten bare legge ut noen bilder av det lille jeg fikk sett av Praha også da. Siden jeg kom nedover på torsdagen og dro igjen på fredag kveld, og konferansen ikke sluttet før ca klokken tre (på fredagen), så ble det ikke tid til så mye titting/shopping/sightseeing, men her er et lite sammendrag i bilder:)

Enjoy!
De siste forberedelsene til foredraget skjedde på Starbucks <3

Her spiste vi konferansemiddag (bildet er tatt fra Karlsbroen). Middagen var fantastisk, også var det litt fetslig at vi fikk servert norsk laks til hovedrett =D

Restauranten - anbefales!

Detalj fra Karlsbroen

Hele Praha er brolagt så de superkule høyhælte skoene mine ble dessverre liggende i kofferten:(

Detalj fra Karslbroen

Kommunismemuseet anbefales altså; et skråblikk på Tsjekkia under kommunismen. Søte, søte bamsen <3 - med gevær! Neste gang må jeg også komme meg på KGB-museet....

I morgen er det en ny uke, med nye myligheter, og nye blogg-innlegg. Kanskje blir det også gjeste-blogging...;) 
Håper alle har hatt en fantastisk helg! Jeg må si jeg bare er såå lykkelig for at det ser ut til at nesten ingen er idiotisk redd for stråling - HERLIG alstå!!!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...