mandag 17. oktober 2011

Gudinneprosjekt: dag 1

Hurraaa, nå har jeg vært skikkelig flink, og fått en helt fantastsik start på uken: kaffe latte på Carinas (Markus tok Alexandra til barnehagen i dag siden han skal jobbe litt overtid ), rett på programmering (neida, jeg tror ikke jeg skal lære meg C++ på 24 timer, men det er en bok som passer meg meget godt, for, ja, jeg liker at boken er for NYBEGYNNERE, ikke "nybegynnere" som allerede har sittet på gutterommet og programmert i 10 år :P ), og i dag har jeg lært litt om klasser og laget to katter som mjauet og som ble ett år eldre...haha!

Burde jeg kjøpe denne boken...?

Nå skal jeg fortsette og være flink, og gå og trene (vanlig, altså ikke programmere-trene;) )


Superfine treningsboken - slik at jeg kan holde orden på hva jeg gjør ;) Kanskje jeg skal skaffe meg en like fin programmeringstreningsbok også...XD


Håper alle fininger der ute også har en god start på uken!!! 


Smask <3
-S 


3 kommentarer:

  1. Husk å spørre hvis du lurer på noe da! Og hvis du f.eks. løser noen oppgaver i boken eller noe er det bare å sende løsningene til meg hvis du vil ha noen til å se over. Jeg lover å være snill! :)

    SvarSlett
  2. Du er baree sååå skjønn,da! Men litt skummelt å skulle få noen til å se over noe du er fryktelig dårlig på;)
    Men jeg skal nok spørre - må bare lære nok til å vite hva jeg ikke vet...

    SvarSlett
  3. Det er så koselig at de beste "lær-deg-klasser-og-objekter"-oppgavene går på å lage dyr! Prøv å lage en bondegård ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...