fredag 16. september 2011

Formidling

Jeg eeelsker fagformidling, det er supergøy og kjemepvikitg å spre forskningen ut til massene, altså!!!
For å bevise det så vil jeg dele noen ting jeg har gjort i media - håper det blir myye mer ;)
Natt og Dag Liker spesielt godt bildet her, i bakgrunnen ser dere kontrollpanelet til <3 syklotronen <3 vår
Er man dummere med rosa genser? Jeg syns man skal respektere alle, uansett om de har rosa genser eller nerde-T-skjorte, alle er like mye verdt, liksom!
Forskningen min <3 Her kan dere lese litt mer om det jeg holder på med. Det er ikke helt oppdatert da, for det er fra masteren min, altså;) Hvis du heller vil se en litt mer oppdatert versjon, som er FAKTA, kan du sjekke ut denne: Forskningen min helt på ordentlig
"Ekspert" i VG :P Her forsøker jeg å svare på noen spørsmål under Fukushima/Japan-saken på sånn nettprat i VG :P Syns fortsatt det er skikkelig tragisk at den virkelige katastrofen ble helt "glemt" da avisene kunne skrve om ATOMER istedetfor :(
Frokost med Bernt Kjernekraft "for dummies" i Løvens hule hos SV-studentene. Var superhyggelig og moro!
På Newton :) Om kjernekraft for de minste xD
Så her er et lite knippe for de som vil se...


Nå har jeg oppdatert litt "Om meg" også, så ta en titt, da vel!

Smask!

3 kommentarer:

  1. tøffeste rosa-bloggen på internett!!! Informativ, underholdende, morsom og er med på å høvle vekk litt fordommer mot blondiner med rosa lip-gloss og kjernekraftverk! Jeg er ikke så skeptisk til kjernekraftverk lengre. Jeg føler meg rett og slett smartere av å lese bloggen din, så det!

    SvarSlett
  2. hørte deg på radioen: du snakket om noen strålepartikler som forble inni kroppen, mens andre gikk ut igjen (gamma tror jeg det var..) Bare lurer på en ting: Hvordan er det å spise mat som har vært i mikrobølgovn? -Anna

    SvarSlett
  3. Svar: Det er helt trygt å spise mat som har vært i mikrobølgeovn, se http://www.precisionnutrition.com/all-about-microwave-cooking

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...